• صفحه نخست
  • منوی وکیل
    • عضویت / ورود
    • ثبت آگهی وکالت
    • درخواست سایت مستقل (ویژه وکلا)
  • قوانین و مطالب حقوقی
  • تماس با ما
  • ثبت آگهی وکالت
  • درخواست سایت مستقل (ویژه وکلا)
  • صفحه نخست
  • منو وکیل
    • عضویت / ورود
    • ثبت آگهی وکالت
    • درخواست سایت مستقل
  • قوانین و مطالب حقوقی
  • تماس با ما
  • ثبت آگهی وکالت
  • درخواست سایت مستقل (ویژه وکلا)
ثبت آگهی وکالت
درخواست سایت مستقل

بخشنامه حفظ سلامت و ایمنی و نحوه ارائه خدمات به شهروندان در دوران شیوع ویروس کرونا – ۷۲۴۵۵۵ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲


بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری

با توجه به شرایط خاصی که در اثر شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است و به منظور حفظ سلامت و ایمنی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ارباب رجوع و کاستن از ترددهای غیرضرور مردم به دستگاه های اجرایی و ادارات و نیز حصول اطمینان از انجام به موقع خدماتی که دستگاه‌های اجرایی باید به شهروندان ارائه نمایند، موارد زیر ابلاغ می‌گردد:

۱- کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند:

۱-۱. بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تأمین امکانات بهداشتی (از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و نظیر آنها) برای استفاده کارکنان خود اقدام کنند.

۲-۱. نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان خود و نصب پیام‌ها و علائم هشدار دهنده جهت آگاهی مراجعان برا تعامل مناسب با شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در محیط کار بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند.

۲- کلیه مکاتبات اداری بین دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تابعه دستگاه‌ها باید از طریق شبکه دولت و اتوماسیون اداری انجام شود و از پذیرش اسناد و مدارک و مکاتبات اداری که به صورت فیزیکی و غیرالکترونیکی ارسال می‌شوند خودداری گردد. اسناد و مکاتبات طبقه‌بندی شده از حکم این بند مستثنی هستند.

۳- کلیه خدمات دستگاه‌های اجرایی به روش‌های زیر ارائه خواهد شد:

۳-۱. ارائه به صورت الکترونیکی (از طریق میز خدمت الکترونیکی، سامانه‌های الکترونیکی، برنامه‌های کاربردی دولت همراه و یا مراکز تماس cell centers).

۳-۲. ارائه خدمت از طریق پست به آدرس ذینفعان.

۳-۳. ارائه خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی.

۳-۴. ارائه خدمت از طریق میز خدمت حضوری (با کمترین تردد درون محیط اداری).

۴- کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند:

۴-۱. اطلاعات شناسنامه خدمات خود را در سامانه مدیریت خدمات دولت در پایگاه اطلاعاتی سازمان اداری و استخدامی کشور به آدرس (gservice.aro.gov.ir) تکمیل و لینک خدمات الکترونیکی خود را ظرف مدت یک هفته در این سامانه قرار دهند تا اطلاع رسانی کلیه خدمات و ارائه خدمات الکترونیکی به تفکیک دستگاه اجرایی از طریق این سامانه به شهروندان امکان‌پذیر گردد. امور توسعه دولت الکترونیک این سازمان همکاری و راهنمایی لازم در این مورد را به عمل خواهد آورد.

۲-۴. امکان ثبت الکترونیکی درخواست خدمات و مکاتبات شهروندان را از طریق فرم‌های الکترونیکی یا سایر روش‌ها فراهم نمایند و در صورت نیاز به مراجعه حضوری امکان نوبت دهی الکترونیکی را برای کلیه خدمات حضوری ظرف مدت ۳ روز کاری فراهم کنند.

۴-۳. با همکاری وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، مراکزتماس خود جهت ارائه خدمات از نوع اطلاع‌رسانی، مشاوره، پیگیری وضعیت خدمت و نظایر آنها را برای ارباب رجوع و کارکنان راه‌اندازی و یا به‌روز رسانی نمایند.

۵- کلیه دستگاه‌های اجرایی لازم است از برگزاری همایش‌ها، جلسات عمومی، برنامه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی به صورت حضوری خودداری نموده و این‌گونه موارد را در حد ضرورت و با استفاده از امکانات و فنآوری‌های ارتباط غیرحضوری از قبیل وبینار، ویدئوکنفرانس، شبکه‌های اجتماعی و آموزش‌های مجازی و نظائر آنها انجام دهند.

۶- کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از اعزام کارکنان به مأموریت‌های اداری غیرضرور خودداری کنند. مأموریت‌های ضروری و اجتناب‌ناپذیر صرفاً با تأیید بالاترین مقام مجاز در مرکز و استان انجام خواهد شد.

۷- ارائه خدمات الکترونیکی توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی به صورت دورکاری (کار در خانه) بر اساس تصویب‌نامه شماره ۷۶۴۸۱/۴۴۷۳۶ مورخ ۷/۴/۱۳۸۹ هیأت وزیران بلامانع می‌باشد. لازم است دستگاه‌های اجرایی برای انجام مکاتبات فعالیت‌های اداری امکان لازم برای دسترسی الکترونیکی کلیه کارکنان خود را از خارج از اداره فراهم نمایند.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

طراحی سایت وکیل

آگهی وکالت

  1.  تاریخ ارسال : 1399/01/20
  2.  تعداد بازدید : 1156
  3.   پسندیدم
  4.  تعداد لایک : 0
  5.   اشتراک
  6.   گزارش تخلف

مطالب مرتبط

دسته بندی

پربازدیدها

برچسب ها



Footer Logo

وکالت یعنی عقدی که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب قرار می دهد. امروزه یکی از مشکلات اصلی مردم در زمینه مسائل حقوقی، ایجاد ارتباط بین موکل با وکیل به صورت صحیح و دقیقا در حوزه تخصصی وکیل است چرا که مسلما هر وکیلی در برخی حوزه ها تخصص و اطلاعات بیشتری دارد.
ما بر آن شدیم تا با ایجاد پرتال بسیار دقیق، سریع و امن، زمینه ایجاد ارتباط سریع و صحیح بین موکل و وکیل را فراهم سازیم.

  • این سایت برای ثبت آگهی وکالت می باشد
  • شماره تماس : 04135578700
  • پست الکترونیکی : info@Lawyer118.ir
  • وب سایت www.Lawyer118.ir

پیوندهای مرتبط

وکیل پایه یک دادگستری وکلای برتر مطالب حقوقی ثبت آگهی وکالت نقشه سایت

کلمات کلیدی

پرتال وکیل وکیل وکلا وکیل یاب بانک اطلاعاتی وکلا طلاق مهریه بانک اطلاعاتی وکلای کشور شاکی بانک جامع اطلاعاتی وکلای کشور وکیل دادگستری وکیل خانواده وکیل 118 دادگاه دادگستری وکیل دادگستری دادگاه خانواده دفتر وکالت موکل دفتر وکیل جستجوی شماره موبایل وکلای تهران لیست وکلای تهران بهترین وکلای تهران بانک اطلاعات وکلای مشهد اسامی وکلای خانم تهران وکلای معروف تهران اسامی وکلای آقا تهران

راه های ارتباطی

لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را از طریق ایمیل Info@Lawyer118.ir با ما در میان بگذارید.

ارسال درخواست
logo-samandehi
  • نقشه سایت
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما

طراحی سئو و پرتال وکلا توسط : پرتال وکلای کشور